PONAD 30 LAT DOŚWIADCZENIA
ANPOL – POLITYKA PRYWATNOŚCI
ANPOL – POLITYKA PRYWATNOŚCI
I. DEFINICJE
• Administrator – ANPOL Firma Usługowo-Handlowa Sp. z o.o. ul. Jagiellońska 58, 85-097 Bydgoszcz.
• Dane osobowe – wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej; możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.
• Polityka – niniejsza Polityka prywatności.
• RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
• Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Administratora pod adresem https://anpolbydgoszcz.pl/.
• Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub korzystająca z funkcjonalności opisanych w Polityce.
II. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Użytkownika z Serwisu oraz w pozostałych celach wskazanych w punkcie III. poniżej jest ANPOL Firma Usługowo-Handlowa Sp. z o.o. ul. Jagiellońska 58, 85-097 Bydgoszcz, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 668051, NIP: 9671391179, kapitał zakładowy 50.000,00 zł, biuro@anpolbydgoszcz.pl.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych w osobie Olgi Skotnickiej, z którą można się skontaktować korespondencyjnie na adres Administratora podany powyżej (z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych Osobowych”), lub pocztą elektroniczną na adres: iod@anpolbydgoszcz.pl.
III. CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH W SERWISIE
KORZYSTANIE Z SERWISU
Dane osobowe wszystkich osób korzystających z Serwisu (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie czy innych podobnych technologii) przetwarzane są przez Administratora w celu:
a) marketingowym – wówczas podstawą prawną przetwarzania polegającego na prowadzeniu marketingu wobec Użytkowników, a także badania ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług, jest zgoda wyrażona przez Użytkownika za pośrednictwem bannera cookie (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
b) prowadzenia strony internetowej Administratora i informowania obecnych oraz potencjalnych klientów i kontrahentów Administratora o jego ofercie, a nadto w celach technicznych, administracyjnych, na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego oraz zarządzania tym systemem, co stanowi uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
c) ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na ochronie jego praw (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
Podanie powyższych danych jest dobrowolne, a odmowa ich podania uniemożliwia Administratorowi realizację opisanych powyżej celów przetwarzania.
MARKETING
Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników w celu prowadzenia działań marketingowych. Mogą one polegać na wysyłaniu wiadomości e-mail o ofertach lub treściach, które w niektórych przypadkach mogą zawierać informacje handlowe.
Dane osobowe osób (w tym adres e-mail) są przetwarzane przez Administratora w celu:
a) wysyłki materiałów marketingowych – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda wyrażona przez Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO);
b) w celach analitycznych i statystycznych – wówczas podstawą prawną przetwarzania polegającą na prowadzeniu analiz statystycznych skuteczności naszych działań marketingowych, jest prawnie uzasadniony interes Administratora w ulepszaniu naszej komunikacji marketingowej (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
c) ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami - podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na ochronie jego praw (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
Podanie powyższych danych jest wymagane przez Administratora w celu świadczenia usługi marketingowej. Niepodanie tych danych uniemożliwia nam wysyłanie Użytkownikom komunikatów marketingowych.
KORZYSTANIE Z USŁUG PARKINGOWYCH
Administrator przetwarza dane osobowe Klientów korzystających z usług parkingowych świadczonych przez Administratora.
Dane osobowe osób (w tym numery rejestracyjne pojazdów, którymi się poruszały) są przetwarzane przez Administratora w celu:
a) wykonania zawartej umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),
b) wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie przepisów podatkowych i o księgowości (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO),
c) wykonania zawartej umowy, optymalizacji funkcjonowania przedsiębiorstwa Administratora, prowadzenia wewnętrznych statystyk i analiz, rozpatrywania reklamacji, ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń – co stanowi uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale odmowa ich podania uniemożliwia skorzystanie z usługi parkingowej.
NEGOCJOWANIE I REALIZACJA UMÓW
Administrator przetwarza dane osobowe Klientów i Kontrahentów z którymi prowadzi relacje handlowe.
Dane osobowe osób (w tym imiona, nazwiska, służbowe dane kontaktowe, informacja o miejscu pracy) są przetwarzane przez Administratora w celu:
a) czynności w celu zawarcia oraz wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w przypadku zawarcia umowy bezpośrednio z osobą fizyczną lub osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą lub art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w przypadku osób wykonujących czynności na rzecz strony umowy – takich jak pracownicy, czy reprezentanci – przetwarzanie ich danych stanowi uzasadniony interes administratora polegający na zawarciu i realizacji umowy),
b) wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie przepisów podatkowych i o księgowości (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO),
c) wykonania zawartej umowy, optymalizacji funkcjonowania przedsiębiorstwa Administratora, prowadzenia wewnętrznych statystyk i analiz, rozpatrywania reklamacji, ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń – co stanowi uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
Dane osobowe możemy otrzymać od Państwa bezpośrednio, lub od podmiotu, na rzecz którego wykonujecie czynności.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale odmowa ich podania uniemożliwia kontakt handlowy z Administratorem.
KONTAKT
Administrator przetwarza dane osobowe osób kontaktujących się z nim za pomocą poczty tradycyjnej, poczty elektronicznej, telefonów oraz komunikatorów internetowych osób.
Dane osobowe osób (w tym imiona, nazwiska, dane kontaktowe) są przetwarzane przez Administratora w celu:
a) prowadzenia bieżącej korespondencji, odpowiedzi na pytania, optymalizacji funkcjonowania przedsiębiorstwa Administratora, prowadzenia wewnętrznych statystyk i analiz, ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń – co stanowi uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
Dane osobowe możemy otrzymać od Państwa bezpośrednio, lub od podmiotu, na rzecz którego wykonujecie czynności.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale odmowa ich podania uniemożliwia kontakt z Administratorem i udzielenie odpowiedzi na przesłaną do nas korespondencję.
IV. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi, do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora.
Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.
V. ZGODA
Jeżeli podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda, możne ona zostać w każdym momencie wycofana. W tym celu prosimy o kontakt na dane wskazane w punkcie II. Powyżej. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
VI. PLIKI COOKIES ORAZ PODOBNA TECHNOLOGIA
Pliki cookies to małe pliki tekstowe instalowane na urządzeniu Użytkownika przeglądającego Serwis. Cookies zbierają informacje ułatwiające korzystanie ze strony internetowej – np. poprzez zapamiętywanie odwiedzin Użytkownika w Serwisie i dokonywanych przez niego czynności. Szczegółowy opis cookies wykorzystywanych w Serwisie dostępny jest w narzędziu służącym do zarządzania cookies (link dostępny w dolnej stopce Serwisu pod nazwą ”Zarządzaj zgodą”).
VII. ZARZĄDZANIE USTAWIENIAMI COOKIES
Wykorzystanie plików cookie w celu zbierania za ich pośrednictwem danych, w tym uzyskania dostępu do danych zapisanych na urządzeniu Użytkownika, wymaga uzyskania Państwa zgody. W Serwisie odbierana jest od Użytkownika zgoda za pośrednictwem bannera cookies. Zgoda ta może być wycofana w każdym momencie według zasad opisanych poniżej.
Zgoda nie jest wymagana w przypadku niezbędnych plików cookie, których stosowanie jest niezbędne do świadczenia usługi telekomunikacyjnej w ramach Serwisu (transmisja danych w celu wyświetlenia treści).
Dodatkowo, oprócz wyrażenia zgody na instalację plików cookie za pośrednictwem banera cookies powinieneś zachować odpowiednie ustawienia przeglądarki, pozwalające na przechowywanie w Państwa urządzeniu końcowym pliki cookie pochodzące z Serwisu.
Wycofanie zgody na zbieranie plików cookie w Serwisie możliwe jest za pośrednictwem bannera cookie. Możesz wrócić do bannera poprzez kliknięcie w przycisk o nazwie „Zarządzaj zgodą”, który jest dostępny na każdej podstronie Serwisu.
Po wyświetleniu bannera możesz wycofać zgodę poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodą” Następnie powinieneś przesunąć suwak przy wybranej kategorii plików cookie i wcisnąć przycisk „Zapisz preferencje”.
Wycofanie zgody na wykorzystanie plików cookies możliwe jest także za pośrednictwem ustawień przeglądarki. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć pod poniższymi linkami:
• Microfost Edge: https://support.microsoft.com/pl-pl/windows/zarz%C4%85dzanie-plikami-cookie-w-przegl%C4%85darce-microsoft-edge-wy%C5%9Bwietlanie-zezwalanie-blokowanie-usuwanie-i-u%C5%BCywanie-168dab11-0753-043d-7c16-ede5947fc64d
• Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
• Google Chrome: https://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
• Opera: https://help.opera.com/Windows/12.10/pl/cookies.html
• Safari: https://support.apple.com/kb/PH5042?locale=en-GB
Zmiana ustawień przeglądarki może ograniczyć stosowanie zarówno koniecznych, jak i opcjonalnych plików cookie. Informujemy jednak, że może to znacząco utrudnić lub uniemożliwić korzystanie z Serwisu.
VIII. PAŃSTWA PRAWA WYNIKAJĄCE Z PRZEPISÓW RODO
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO), w tym uzyskania kopii danych (art. 15 ust. 3 RODO),
b) prawo sprostowania (poprawienia) lub uzupełnienia niekompletnych danych osobowych (art. 16 RODO),
c) prawo żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach przewidzianych prawem (art. 17 RODO),
d) prawo wniesienia żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO),
e) prawo do otrzymania swoich danych w ustrukturyzowanym powszechnie używanym formacie oraz ich przenoszenia, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody lub zawartej umowy, a także gdy przetwarzanie jest wykonywane w sposób zautomatyzowany (art. 20 RODO),
f) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych ze względu na Państwa szczególną sytuację – w przypadkach, kiedy przetwarzamy Państwa dane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją. Administratorowi nie wolno już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim. Administrator usunie dane niezwłocznie.
g) w przypadkach uznania, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, Użytkownikowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie.
Powyższe uprawnienia mogą zostać zrealizowane poprzez przesłanie stosownego żądania drogą elektroniczną bądź listownie na adres siedziby Administratora podany w punkcie II. Polityki.
IX. KOMU MOŻE PRZEKAZAĆ DANE OSOBOWE?
Państwa dane osobowe są przekazywane podmiotom świadczącym usługi na naszą rzecz, takim jak dostawcy usług księgowych, prawnych, windykacyjnych, IT, doradczych, pocztowych, związanych z obsługą płatności oraz podmiotom powiązanym z Administratorem.
X. TRANSFERY POZA EOG, PROFILOWANIE
Dane osobowe nie będą przekazane poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub do organizacji międzynarodowej.
Państwa dane nie będą przetwarzane przez Administratora w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
XI. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH
Administrator zapewnia bezpieczeństwo danych osobowych przed bezprawnym ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, przejęciem danych przez osoby nieupoważnione, zniszczeniem, utratą, uszkodzeniem lub zmianą oraz przetwarzaniem danych osobowych w sposób niezgodny z przepisami RODO.
Administrator danych podejmuje w celu zabezpieczenia powierzonych danych osobowych środki techniczne i organizacyjne spełniające wymogi RODO, w szczególności środki wymienione w art. 24 oraz art. 32 RODO, zapewniające poufność, integralność i dostępność usług przetwarzania przekazanych danych osobowych.
XII. WEJŚCIE W ŻYCIE, ZMIANY
Niniejsza Polityka Prywatności wchodzi w życie z dniem 16.04.2025 r.
Polityka może zostać zmieniona przez Administratora w każdym czasie poprzez opublikowanie nowej jej wersji w Serwisie.
